poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Paleta do konturowania - Rimmel, Kate Sculpting & Highlighting Kit

Cześć!

Od niedawna coraz więcej firm kosmetycznych wprwadza do swojego asortymentu paletki do konturowania, gdzie mamy trzy produkty w jednym czyli bronzer, rozświetlacz i róż. Jedną z pierwszych paletek tego typu, jaką kupiłam była paletka z Wibo (więcej o niej tutaj), potem z Kobo (więcej o niej tutaj) a jakiś czas temu w moje ręce trafiło trio do konturowania z Rimmel, Kate Sculpting & Highlighting Kit  w odcieniu 002 Coral Glow. Etykieta głosi, że jest to pierwszy zestaw do konturowania marki Rimmel i w dodatku został zaprojektowany przez Kate Moss. Są trzy kolory do wyboru (choć widziałam tylko dwa), ja mimo że jestem dość blada wybrałam odcień 002 Coral Glow, ponieważ bronzer wydał mi się nieco chłodniejszy.



OPIS PRODUKTU:

Rimmel Kate Sculpting & Highlighting Kit Paleta do konturowania dostępna jest w trzech odcieniach:
- 001 Golden Sands - kombinacja kolorów idealna dla kobiet o jasnej karnacji. Róż w chłodnym odcieniu baby pink, połączony z rozświetlaczem i pudrem brązującym w delikatnie złotej tonacji.
- 002 Coral Glow - połączenie kolorów, które podkreśli urodę kobiet o ciemniejszej, bardziej oliwkowej karnacji. Złoty rozświetlacz i brązer idą w parze z różem w ciepłym odcieniu brzoskwini.
- 003 Golden Bron
ze

(Cena ok 36 zł,  pojemność 18,5 g.)


MOJA OPINIA:

Opakowanie jest śliczne i zgrabne. Paletka jest zamykana na zatrzask i wykonana jest z porządnego plastiku. Oczywiście mamy w niej standardowo 3 kosmetyki: rozświetlacz, bronzer i róż. 



ROZŚWIETLACZ:

Ma piękny szampański odcień, po prostu cudo. Daje na twarzy bardzo subtelne wykończenie i  blask. Jest perfekcyjnie zmielony i nie widać w nim żadnych drobinek. Jest trochę jaśniejszy i delikatniejszy od mojego ulubieńca z My Secret Face Illuminator Powder, co akurat jest plusem, gdyż świetnie się sprawdza na co dzień i nie można sobie nim zrobić krzywdy:)

1. My Secret,  2. Rimmel
BRONZER:

Ma on raczej neutralny odcień z lekkimi złotymi drobinkami, których obawiałam się najbardziej. Jednak na policzkach tych drobinek zupełnie nie widać. Ma satynowe wykończenie, dzięki czemu dodaje skórze blasku. Na pewno lepiej się sprawdzi latem przy opalonej twarzy, gdyż ma  w sobie lekką złotawą poświatę. Poniżej porównałam go z trzema dobrze znanymi drogeryjnymi bronzerami:)

1. Rimmel, 2. Wibo, Paletka do konturowania -3 Steps To Perfect Face
1. Kobo 311 Nubian Desert 2. Rimmel 3. Kobo 308 Sahara Sand


RÓŻ:

Jest to róż w dziewczęcym, pięknym odcieniu koralowo-brzoskwiniowym. Jest w pełni matowy i dobrze napigmentowany. Świetnie się nakłada, nie tworzy plam i nie osypuje się. Nadaje twarzy zdrowego wyglądu.

Rozświetlacz, bronzer i róż - Paletka Rimmel


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tej paletki. Ma piękny rozświetlacz i różu o ciekawym odcieniu. Najbardziej obawiałam się bronzera, a okazał się miłym zaskoczeniem. Może nie nadaje się on do konturowania, ale fajnie ociepla twarz dzięki czemu wydaje się zdrowsza i bardziej promienna:)
Zestaw ten mogę śmiało polecić. Świetnie sprawdzi się  na co dzień, gdy się spieszymy ponieważ raczej nie zrobimy sobie nim krzywdy. Produkt idealnie również sprawdzi się w podróży, dla osób, które nie chcą brać ze sobą zbyt dużo kosmetyków.

Dajcie znać czy macie może ten produkt, lub inny odcień i co o nim sądzicie. A może skusicie się na niego na promocjach:)

Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. Początkowo patrząc na zdjęcie myślałam, że są to cienie do powiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z cieniami skojarzyła się paletka do konturowania z Kobo☺

      Usuń
  2. Ładna paletka, ciekawie wygląda i się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z nią polubiłam, mam już kilka tego typu paletek ale każda jest inna ☺

      Usuń
  3. Wygląda bardzo ładnie, ja mam słabość do takich produktów 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam słabość, zauważyłam że co miesiąc króluje u mnie inna paletka do konturowania ☺

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, szczególnie róż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, róż ma piękny i rzadko spotykany odcień ☺

      Usuń
  6. Paletka wygląda super, ale wszystko w niej- a więc również i bronzer - wydaje mi się lśniące... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer nie jest matowy, ale satynowy, daje ładny efekt, ale wiem że nie każdy lubi takie bronzery. Ale może warto wypróbować coś innego niż mat ☺

      Usuń
  7. Róż też jest bardzo ładny, może warto spróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. może się na nią skuszę na rossmanowskiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam ją na promocji tylko w Naturze za ok 20 zł, a w Rossmannie wyjdzie jeszcze taniej ☺

      Usuń
  9. O kurcze jaki fajny produkt! :) Muszę się za nim rozejrzeć bo ja osobiście jestem zadowolona z paletki Vibo ale teraz tutaj widzę o wiele fajniejszy róż do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie wolę tę paletkę od Wibo, choć tamtą też bardzo lubię ☺

      Usuń
  10. Kupiłam go wczoraj i zabieram się do malowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje bardzo za informacje o przecenach :) zaraz lece do rossmana :)

    http://wooho.blogspot.com zapraszam :) zaobserwuj jesli Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją i uwielbiam, co rano po nią sięgam, właśnie dlatego, że nie zrobię sobie nią krzywdy działając szybko, a efekt jest śliczny delikatnie rozświetlony 💕

    OdpowiedzUsuń