piątek, 13 maja 2016

WOSK DO BRWI W KREDCE - WAX EYEBROW PENCIL, BELL.

Witajcie!


W ostatnich ulubieńcach, pokazywałam nowy produkt od Bell - Wosk do brwi w kredce - Wax Eyebrow Pencil, którym od jakiegoś czasu jestem zauroczona. Dziś przychodzę opowiedzieć o nim trochę więcej i pokazać dwa kolory jakie posiadam, a także porównać je z innymi znanymi produktami.  Jeśli jesteście ciekawi tego kosmetyku, to zapraszam:).


OPIS PRODUCENTA:

Doskonały produkt, by precyzyjnie zaznaczyć kształt brwi.Cienki sztyft pozwala dokładnie je skorygować i wymodelować. Woskowa formuła optycznie wypełnia ubytki. Delikatny odcień sprawia, że brwi są wyraźnie podkreślone, ale zachowują naturalny wygląd.
Cena ok. 10 zł.


MOJA OPINIA:

Produkt dostajemy w formie wykręcanej kredki. Sztyft jest dość cienki dzięki czemu łatwo można nim wyrysować nawet cienkie brwi. Pierwszy wosk jaki kupiłam to nr 02 Szatynka, potem skusiłam się jeszcze na jaśniejszy 01 Blondynka. Oba kolory są w chłodnej tonacji i świetnie mi pasują, a jestem naturalną ciemną szatynką, a farbowaną blondynką:)

1 Blondynka, 2 Szatynka.
Wosk tak jak obiecuje producent, podkreśla brwi, ale w naturalny sposób. Świetnie wypełnia puste miejsca, nie przerysowuje brwi. Będzie to idealny produkt dla osób, które dopiero zaczynają lub mają problem z podkreślaniem brwi, boją się przesadzić i wyglądać śmiesznie. Z tym kosmetykiem jest pewność, że nie zrobimy sobie krzywdy, nawet kolor 02 jest dość delikatny, choć daje mocniejszy efekt.


Od góry: 02 Szatynka, 01 Blondynka
Ja odkąd mam ten produkt, używam go prawie codziennie i w kąt poszła nawet pomada do brwi z Inglota, która jest świetna ale trzeba do niej większej wprawy, bo można z nią przesadzić. Wosk w kredce podkreśla brwi, a jednocześnie jest na nich prawie niewidoczny przez co brwi wyglądają bardzo naturalnie. Nawet po wyjechaniu za linię aby skorygować troszkę kształt, brwi wyglądają całkowicie naturalnie. Trwałość wosku jest bardzo dobra, nie rozmazuje się, nie znika, trzyma się cały dzień. Poniżej porównanie kolorów wosku do brwi 01 i 02 Bell do kredek z Catrice 020 Date With Ash-ton, 030 Brown-n-eyed Peas i Konturówki do brwi w żelu nr 12 z Inglota.
Od góry:  Inglot 12, Bell 01, Catrice 030, Catrice 020.
Od góry:  Inglot 12,  Bell 02, Catrice 030, Catrice 020.

Podsumowując, jest to bardzo wygodny i trwały produkt, o pięknych chłodnych odcieniach. Wosk spełnia to co obiecał producent: podkreślenie brwi, wypełnienie ubytków i naturalny wygląd. Świetnie się sprawdzi dla osób, które rano nie mają czasu, ale chcą szybko i sprawnie podkreślić brwi nie bojąc się przy tym, że przesadzą. Będzie też odpowiedni dla osób, które dopiero zaczynają z makijażem. Produkt może jedynie nie sprawdzić się u osób, które są fankami bardzo mocno wyrysowanych czy nawet przerysowanych brwi, dla pozostałych sprawdzi się świetnie. Kosmetyk jest dostępny w Biedronce w szafach Bell.


Dajcie znać czy macie może tę kredkę i jak u Was się sprawdza? Jakie inne kredki  do brwi polecacie?

Pozdrawiam:)

PS. Zapraszam na mój Instagram @amaliowo_kolorowo


















10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda, ten kolor blondynka faktycznie ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę że ten kolor jest bardzo uniwersalny, będzie pasował dla blondynek i szatynek☺

      Usuń
  2. Ja używam brązowej kredki do brwi Pierre Rene. Miałam różne woski do brwi, testowałam, ale zawsze wracam do kredek z tej firmy. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze kredki do brwi z Pierre Rene, ale bardzo lubię ich konturówki do ust ☺

      Usuń
  3. używałam czarnej kredki do brwi Pierre Rene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze kredek do brwi z Pierre Rene, ale polecam ich konturówki do ust 😊

      Usuń
  4. Bardzo dobry produkt Bell i cena jedyna dla mnie wada to szybko się kończy wkład ,używam Nr 01

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak porównałabyś wosk bell z kredkami catrice, co bardziej Ci się sprawdziło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki Catrice mają cieplejsze odcienie i są twardsze, bardziej wolę kredki Bell, choć ich wada to to, że są mało wydajne, kredki Catrice na dużo dłużej wystarczają ☺

      Usuń
  6. Mialam kolor Blondynka stosuje już 5 wosk w kredce.Można go dostać w biedronce cena ok.10 zł

    OdpowiedzUsuń