wtorek, 23 lutego 2016

KOBO PROFESSIONAL FACE SCULPTING PALETTE - recenzja i porównanie.

Witajcie!

Ostatnio z marki Kobo ukazało się kilka ciekawych nowości i dziś przychodzę do Was z jedną z nich, jest to KOBO PROFESSIONAL FACE SCULPTING PALETTE -  zestaw do konturowania. Zestaw mam od niedawna, ale zdążyłam już go trochę przetestować. Jeśli jesteście ciekawi co o nim sądzę i czy bronzery w nim zawarte są podobne do słynnych bronzerów z Kobo 308 Sahara Sand i 311 Nubian Desert  to zapraszam:)


OPIS PRODUCENTA:

Zestaw do konturowania pozwalający na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Składa się z pudru rozjaśniającego, różu do podkreślenia kości policzkowych oraz dwóch matowych pudrów brązujących przeznaczonych do modelowania konturu twarzy. 
Waga 8 g., cena 19.99 zł



MOJA OPINIA:

Paletka znajduje się w standardowym kwadratowym opakowaniu. Kupiłam ją głównie z myślą, że będzie to świetna paletka na różne wyjazdy, bo na co dzień trochę niewygodnie korzystać z tych małych kwadracików.
Puder rozjaśniający jak dobrze nazwa wskazuje nie jest to puder rozświetlający, nie ma on w sobie żadnych drobinek i jest całkowicie matowy.Ma łady lekko żółty kolor i świetnie mi się sprawdza pod oczy i pod łuk brwiowy. Można nim też jak producent wskazuje rozjaśniać środek twarzy. Jestem bardzo mile zaskoczona tym pudrem, bo nie chciałam kolejnego rozświetlacza, a o takim pudrze już myślałam od dawna i chętnie bym kupiła pełonowymiarową jego wersję. 



Róż również jest matowy o ładnym lekko zgaszonym kolorze, który będzie pasował dla większości typów urody. Jest wystarczająco dobrze napigmentowanty i ładnie się trzyma cały dzień.


Bronzery od razu mi się skojarzyły z bronzerami z Kobo, które już mam czyli 308 Sahara Sand i 311 Nubian Desert i rzeczywiście są bardzo podobne. Kolory w paletce jednak są minimalnie jaśniejsze od pełnowymiarowych wersji, jednak plusem tej paletki jest to, że można je ze sobą mieszać i ja tak robię najczęściej. Oba kolory są chłodne i świetnie nadają się do konturowania.

1a,2a - kolory z paletki do konturowania,   1b, 2b  - 311, 308, 

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej paletki, mam w niej małe wersje moich ulubionych bronzerów, do tego świetny puder o żółtym odcieniu i ładny zgaszony róż. Jeżeli nie znacie jeszcze produktów z KOBO to kupując tę paletkę możecie od razu wypróbować kilka produktów, albo tak jak ja mieć świetną paletkę wyjazdową :)


Dajcie znać czy macie już tę paletkę i jak Wam się podoba, lub czy macie ochotę ją kupić. Obecnie można skorzystać z promocji w Naturze i kupić ją nawet 40% taniej (kupując 4 kosmetyki).

Pozdrawiam:)







12 komentarzy:

  1. całkiem fajny kosmetyk, choć osobiście nie planuję jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to idealny kosmetyk na wyjazdy☺ za cenę w promocji naprawdę warto się na niego skusić

      Usuń
  2. Fajna ta paletka. Ja na co dzien uzywam tylko rozu, a rozswiwtlacza i bronzera tylko na wieksze wyjscia czy swieta. Dlatego skusilam sie na nowosci z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się skusiłam na nowości z My Secret:), a paletka z Kobo nie ma rozświetlacza tylko puder rozjaśniający.

      Usuń
  3. Myślę, że nawet róż by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, od niedawna korzystam z palety od MUR, jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bronzer z Kobo Sahara Sand :) a teraz po przeczytaniu Twojego posta jestem bardzo ciekawa tej paletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam bronzer Sahara Sand, jest u mnie nawet w ulubieńcach roku ☺.

      Usuń
  6. Zastanawiałam się nad tą paletką, ale te małe rozmiary mnie odstraszają... Kupiłam za to bronzer i puder rozświetlający w tych większych opakowaniach i bardzo je lubię :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę żałuję, że paletka nie jest wiekszych rozmiarów, ale na wyjazdy będzie idealna ☺

      Usuń
  7. Coś czuję, że ona będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń