środa, 8 listopada 2017

BLUSH FULL HD 16 H. RÓŻ W SZTYFCIE EVELINE COSMETICS - recenzja

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremowego różu do policzków w sztyfcie marki Eveline Cosmetics, Blush Full HD 16 H w kolorze 03. Ja osobiście nigdy  nie byłam fanką róży w kremie zawsze wolałam te tradycyjne w kamieniu. Czy  mimo wszystko polubiłam się z tym produktem i przekonałam do róży w innej formie? Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej części posta.

Kolor 03

OPIS PRODUKTU:

Kremowy, energetyzujący róż w sztyfcie, który przywraca blask przygaszonym policzkom. Wygodny w stosowaniu, praktyczny i innowacyjny kosmetyk . Kremowo-pudrowa formuła sztyftu dopasowuje się do skóry modelując twarz i nadając jej piękny wygląd.

SKŁAD:
Hydrogenated Polyisobutene, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Polydecene, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Cera Microcristallina, Silica, Synthetic Wax, Mica, Cera Alba, Parfum, Phenoxyethanol, Mangifera Indica Seed Butter, Rosa Canina Fruit Oil, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinna, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene. May contain (+/-):CI 77891, CI 15850, CI 19140, CI 77491, CI 77499, CI 77492.


MOJA OPINIA:

Róż ma wygodną formę wykręcanego sztyftu, dostajemy 5 g produktu czyli dość sporo (dla porównania róż z Bourjois ma 2,5 g). Pierwsze co mi się spodobało to kolor 03, delikatny przygaszony róż z domieszką  brązu, czyli kolor pomadek nude, których jestem fanką. Konsystencja różu rzeczywiście jak obiecuje producent jest kremowo pudrowa, daje on na policzku ładne matowo-satynowe wykończenie. Konsystencja jest dużym plusem bo róż bardzo łatwo się rozprowadza, a jednocześnie nie jest tłusty i nie ściera wcześniej nałożonego podkładu.

kolor 03

Po nałożeniu na przypudrowaną twarz dobrze się blenduje i łączy z podkładem,  wystarczy delikatnie rozprowadzić go palcami i lekko wklepać w skórę. Róż wygląda na policzku bardzo naturalnie, nie widać "pudrowości" jak czasami się zdarza przy różach w kamieniu. Twarz wygląda promiennie i zdrowo jak naturalnie zarumieniona. Puder nie ma właściwości zastygających, ale dzięki swojej lekko pudrowej konsystencji  trzyma się na policzku podobnie jak podkład ładnych parę godzin. Ja go już nie pudruję, bo moje policzki są dość suche, ale można też go lekko przypudrować by jeszcze wzmocnić jego trwałość.
cena ok 27 zł / 5g


1. Przed nałożeniem, 2. Punktowe nałożenie, 3. Po roztarciu


Podsumowując, muszę przyznać, że bardzo  polubiłam się z kremowym różem  Blush Full HD. Róż w sztyfcie mimo moich obaw okazał się bardzo prosty w nakładaniu i rozcieraniu. Jest to produkt bardzo wydajny, gdyż wystarczy nanieść go odrobinę i lekko rozetrzeć. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, jest niewyczuwalny, nie klei się dobrze się łączy z podkładem.  Tak polubiłam jego nakładanie, że obecnie używam go bardzo często. Czasem warto się przekonać do innej formy kosmetyku i mile się zaskoczyć jak proste i wygodne jest jego używanie. Sądzę, że kosmetyk ten wart jest polecenia szczególnie osobom, które nie mają tłustej cery na policzkach, wtedy nie będzie problemów z jego trwałością.


Dajcie znać co myślicie o różach w takiej formie i czy znacie już ten róż od Eveline Cosmetics?







4 komentarze: