wtorek, 28 listopada 2017

POMADKI AQUA TREND RED COLLECTION, EVELINE COSMETICS - wszystkie 6 kolorów.

Cześć!

Powoli nadchodzi zima i czas świąteczny, kiedy to większość z nas ma ochotę sięgnąć po czerwień w ubiorze czy makijażu. Ja mimo, że jestem fanką pomadek nude  w okresie świątecznym mam ochotę zaszaleć z czerwienią na ustach. Teraz dzięki marce Eveline Cosmetics mam wybór 6 nowych pięknych odcieni czerwieni z kolekcji AQUA TREND RED COLLECTION. Czy znalazłam swój idealny odcień i polubiłam nowe pomadki, oraz  jak prezentują się wszystkie kolory, dowiecie się z dalszej części posta, zapraszam:)



OPIS PRODUCENTA:

Czerwone usta nigdy nie wychodzą z mody. To klasyka, która podkreśla kobiecość. Od lat po czerwoną pomadkę sięgają ikony stylu . Czerwień świetnie sprawdza się zarówno na wyjątkowe okazje, jak i również na co dzień, do mniej formalnych zestawów. Nowa, trendowa Kolekcja Czerwieni Eveline Cosmetics to wyjątkowa głębia klasycznych, kultowych odcieni i długotrwała moc nawilżenia. Innowacyjna receptura pomadki Aqua Trend, pozwala uzyskać głębię koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja rozkosznie podkreśla krągłość ust i delikatnie nawilża przez wiele godzin. Miękka i lekka formuła zapewnia uczucie wygładzenia i długotrwały połysk.



MOJA OPINIA:

Pomadki znajdują się w bardzo ładnych czarno-złotych opakowaniach zamykanych na zatrzask. Łatwo i gładko się je nakłada, są bardzo lekkie i niewyczuwalne w ciągu dnia.  Szminki mają bardzo ładny i delikatny zapach, lekko owocowy. Są dobrze napigmentowane, a jednocześnie świetnie nawilżają usta. Przez to, że są to pomadki nawilżające nie są jakoś wyjątkowo trwałe,  ale dobrze się trzymają na ustach,  nie spływają i nie rozmazują się.  Bez jedzenia trzymają się ok 3-4 godz. po czym delikatnie tracą kolor, co wygląda całkiem naturalnie. Na ustach dają uczucie nawilżenia i komfortu.

Od lewej kolory: 820, 821,822,823,824,825.
Mamy tu szeroki wachlarz odcieni czerwieni od klasycznej po bardziej malinowy, koralowy czy winny odcień,  tak więc każdy znajdzie coś dla siebie.


Poniżej przedstawiam Wam wszystkie odcienie na moich ustach:

Odcień 820 to ciemna mocno nasycona czerwień lekko przygaszona. Dla mnie odcień raczej tylko na wieczór na co dzień trochę za ciemna do mojej jasnej karnacji.

Odcień 821 to jeden z moich ulubionych, który chętnie noszę na co dzień. Jest to czerwień  z dodatkiem koralowego odcienia, ładnie ożywia twarz i odmładza.

Odcień 822 to również jeden z moich faworytów, piękny odcień malinowej czerwieni z lekko chłodniejszą nutą. Kolor ładne wybiela zęby i jest idealnie wypośrodkowany nie za ciemny, nie za jasny, sądzę że będzie pasował  dla większości typów urody.

Odcień 823 to najchłodniejszy kolor winnej czerwieni z największą domieszką różu.

Odcień 824 to również jeden z moich ulubionych, świetny kolor na co dzień, stonowana czerwień z lekką domieszką różu.


Odcień 825 to klasyczny odcień czerwieni z lekko cieplejszą nutą, bez dodatku różu, kolor mocny i intensywny, dla mnie opcja tylko wieczorowa.




Podsumowując, jestem mile zaskoczona tymi pomadkami. Trochę obawiałam się czerwieni w formie pomadki nawilżającej, że się rozmaże i spłynie na zęby, ale jak się okazało zupełnie niepotrzebnie. Pomadki świetnie nawilżają usta, więc sprawdzą się zimową porą, dobrze się trzymają, nie spływają z ust. Znalazłam dwa świetne  odcienie na co dzień kolor 821, 824,  a także piękne kolory na wieczór. Jedyny minus to, że trudno samą pomadką wyrysować idealny kontur ust (co widać na zdjęciach), warto dobrać konturówkę w podobnym odcieniu.  Oczywiście warto też  pamiętać, że pomadka nie wytrzyma jedzenia i trzeba ją po posiłku poprawić. Nadal najbardziej lubię nudziaki, ale przekonałam się też do czerwieni, która ładnie ożywia twarz, a nawet może zastąpić  makijaż oka. Moim kolorem na święta będzie 822 lub 825 :)

Dajcie znać czy lubicie czerwone pomadki i który odcień podoba Wam się najbardziej.

10 komentarzy:

  1. Niestety... czerwienie do mnie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, ale po prostu trzeba znaleźć swój idealny odcień. Warto mieć choć jedną czerwoną pomadkę na specjalne okazje :)

      Usuń
  2. Kolorki dość podobne do siebie, ale ładne. Super, że pokazane na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo widać bardziej różnicę w kolorach, ale mimo wszystko myślę że udało mi się uchwycić różnicę :)

      Usuń
  3. Kolorki są ładne, ale dość podobne do siebie, dlatego ta kolekcja nie jest szczególnie wyjątkowa. Nie przepadam za Eveline, a tu w ogólnie nie popisali, dlatego nadal nie zachęcają mnie do kupna kolorówki z ich półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są podobne bo to kolekcja czerwieni, ale każdy odcień jest inny :). Oczywiście nie namawiam, masz prawo nie lubić ich kosmetyków. Uważam jednak, że mają kilka perełek wśród kolorówki na które warto zwrócić uwagę :)

      Usuń
  4. Mam trzy z nich, ale ja w czerwieniach się niezbyt czuję więc nie wiem jak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwienie nie dla mnie :) ale dla fanek czerwieni full wypas :)

    OdpowiedzUsuń