piątek, 8 maja 2015

Zakupy z Rossmanna - 3 część promocji - 49 %

Witajcie!

Od środy trwa ostatnia część promocji na kolorówkę w Rossmannie.  Pisałam ostatnio o  ulubionych szminkach i o tym co planuję kupić,  a dziś przychodzę pokazać jak plany mają się do rzeczywistości. Pokażę Wam co kupiłam, bo do koszyka wpadły nie tylko produkty do ust ale  i kilka do paznokci.



Zacznę może od kosmetyków do ust, bo ich jest mniej. Tak jak planowałam kupiłam szminkę Max Factor Lipfinity nr 146 Just Bewitching, już dawno się czaiłam na te szminki, ale jakoś żaden kolor mnie nie zachwycał, aż zobaczyłam ten, jest jasny koralowo-różowy idealny na lato.  Dziś pierwszy raz jej użyłam i jestem w szoku, mam ją już 5 godzin, w międzyczasie piłam, jadłam kanapkę i lody a ona nadal jest na ustach,  do tego ten utrwalacz koloru nawilża usta i wcale nie czuję, że mam tę szminkę na sobie. Jak tak dalej będzie to stanie się ona moim ulubieńcem nr 1.
Kolejną zaplanowaną pomadką była Bourjois Rouge Edition Velvet nr 10 Don't pink of it!, jest to już czwarta szminka z tej serii w moich zbiorach, ma ładny dzienny kolor, najjaśnieszy ze wszystkich z tej serii.
Nie planowaną szminką jest nowość od Eveline, Color Edition nr 701 Nude Rose, ma ładny nude kolor trochę podobny do Bourjois Rouge Edition Velvet nr 10,  ale ma  srebrne drobinki, które są bardzo delikatne i nie przeszkadzają.  Szminka ma ładne eleganckie opakowanie, w którym można się przejrzeć podczas malowania.
Ostatnim produktem do ust jest kredka do ust Lovely Perfect Line, która skusiła mnie ceną i ładnym  nasyconym  kolorem.


Od lewej kredka Lovely nr 3, Eveline Color Edition nr 701, Bourjois Rouge Edition Velvet nr 10, Max Factor Lipfinity nr 146. 

Z kategorii paznokcie chciałam kupić tylko odżywkę i top coat Sally Hansen, wpadł więc do koszyka Insta-Dri Top Coat Vernis de Protection dość chwalony na blogach i odżywka Miracle Cure do łamliwych, rozdwajających i przesuszonych paznokci. Potem przypomniałam sobie żeby wziąć coś do skórek i wybrałam Eveline Nail Salon Professional Clinical Care Żel do usuwania skórek o błyskawicznym działaniu.




Na koniec dorzuciłam kilka lakierów, dwa z Eveline Color Edition nr 916, nr 917, Rimmel Rita Ora nr 322 Neon Fest  i Wibo Hello Summer nr 5.



To już wszystkie zakupy, trochę tego było,  ale mam słabość do promocji, na całe szczęście to jest już ostatnia część promocji w Rossmannie.  Mam nadzieję że Was nie zanudziłam tymi zakupami. Dajcie znać czy Wy na coś się skusiłyście, czy może jeszcze skusicie.
Pozdrawiam☺.








3 komentarze:

  1. No poszalałaś :) A pomadki wszystkie w moich ulubionych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też poszalałam :D neon fest mam na paznokciach, cudowny kolor <3

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy. :) Niestety ja w rym roku nie zaszalałam..

    OdpowiedzUsuń