piątek, 15 maja 2015

2W1 PEELINGUJĄCA NIEBIESKA GLINKA SYBERYJSKA DO TWARZY Bielenda Professional

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam przedstawić 2in1 Face Siberian Blue Clay Peel -  2w1 Peelingującą niebieską glinkę syberyjską do twarzy z firmy Bielenda Professional. Glinkę kupiłam będąc na Targach Beauty Forum, które odbyły się 7-8 marca 2015 r. w Warszawie.



Opis producenta:
Peelingująca niebieska glinka syberyjska Bielenda to peeling i maseczka kremowa w jednym polecana do pielęgnacji cery suchej, wymagającej detoksu.
  • - nawilża skórę
  • - nie wywołuje podrażnień, przez co może być stosowana również do skóry wrażliwej
  • - oczyszcza
  • - posiada silne właściwości detoksykujące

Składniki aktywne:
  • - niebieska glinka syberyjska
  • - olej awokado
  • - witamina E
  • - kaolin


Glinka jest przeznaczona do cery suchej i wymagającej detoksu. Ja nie mam cery suchej, ale w marcu po zimie miałam cerę miejscami mocno przesuszoną i dlatego zdecydowałam się na tę glinkę mimo, że były w ofercie również:

  • Peeligujące błoto syberyjskie do twarzy (do każdego rodzaju cery)
  • Peelingująca żółta syberyjska glinka do twarzy (do cery tłustej i mieszanej).

137392-BP_Face_Program_Błoto-syberyjskie_148x110
137391 BP_Face_Program_Żółta glinka syberyjska_148x110 copy

Zdjęcia ze strony http://bielendaprofessional.pl


Maska ma dość zbitą konsystencję, ale łatwo się rozprowadza. Należy nałożyć ją na czystą i suchą skórę twarzy i wykonywać przez ok 5 minut delikatny masaż. Później pozostawić maskę na ok 10 minut. Maseczka posiada drobinki peelingujące, które dobrze oczyszczają skórę.  Glinka pozostawiona na skórze nie zasycha i nie ściąga skóry jak typowa glinka, ale ma  konsystencję gęstego tłustego kremu, który genialne nawilża skórę. Po zmyciu skóra jest nawilżona, rozświetlona i wygładzona. Dzięki tej masce pozbyłam się niechcianych suchych skórek a moja skóra wróciła do normy. 


Jedynym minusem, jaki dostrzegam, jest ograniczona dostępność masek Bielendy Professional, ale można ją dostać na allegro cena ok 45 zł (ja kupiłam ją na  targach 15% taniej i kosztowała ok 39 zł). Mimo, że nie jest najtańsza trzeba pamiętać, że jest to profesjonalny produkt do tego 2w1, spełnia rolę dobrego peelingu i nawilżającej maski. Sądzę, że warto w nią zainwestować, szczególnie jak ma się problemy z suchą bądź przesuszoną skórą. Ja jak będę na targach na pewno jeszcze ją kupię i spróbuję pozostałych glinek z tej serii.
Dajcie znać czy miałyście może którąś z nich.
Pozdrawiam:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz