wtorek, 17 listopada 2015

Liebster Blog Award po raz drugi i zakupy z Rossmanna po raz trzeci - 3 cześć promocji.

Witajcie!


Jakiś czas temu zostałam nominowana do akcji  Liebster Blog Award  po raz drugi, dziękuję za nominację foryoustyletv :)
Jest mi bardzo miło:) i przepraszam, że tak późno odpowiadam.



Jeszcze krótko przypomnę o akcji:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Pytania do mnie:
1. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato, uwielbiam wakacje, rozgrzany piasek i lenistwo na plaży, kąpiele w morzu i letnie stroje.  
2. Ile masz par butów?
Dość dużo, nie liczyłam.
3.Czy wyobrażasz siebie w krótkich włosach, jesteś gotowa na metamorfozę?
Oczywiście, że sobie wyobrażam, miałam krótkie włosy dość długo do tego przerobiłam wiele kolorów włosów od czarnego po blond. Teraz znów myślę o ścięciu włosów, tym bardziej, że mój mąż lubi kobiety z krótkimi włosami:)
4.Jak często robisz zakupy w drogerii i co najczęściej kupujesz?
Kolorówkę najczęściej kupuję na promocjach, ale lubię chodzić do drogerii dość często, szczególnie jak są jakieś nowości.Najczęściej kupuję też kosmetyki do włosów, balsamy do ciała, żele i mydła.
5. Największy sukces.
Mój syn.
6.Ile najwięcej przeznaczyłaś pieniędzy na zakupy?
Staram się raczej za dużo nie wydawać, ale na zakupy ubraniowe zdarzyło mi się wydać  ok 500 zł, na kosmetyki zresztą też:) 
7.Twój ulubiony owoc.
Truskawki i maliny.
8.Ulubiona książka.
Nie mam ulubionej, ale bardzo lubię kryminały np. Ingrid Hedström, Camilli Läckberg, Alex Kavy, Agathy Christie.
9.Jakie marki kosmetyków najbardziej polecasz?
Jeśli chodzi o kosmetyki każda marka ma coś wartego polecenia np.cienie - Zoevy, podkłady - Bourjois, pomadki - Golden Rose, Kiko, pudry- Inglot, Paese, tusze - Loreal, Maybelline.
10. Jak długo prowadzisz bloga?
7 miesięcy
11.Niedługo święta...Przyrządzasz jakieś smakołyki w domu?
Na święta najczęściej robię sernik pieczony, blok czekoladowy, kutię, pierogi z kapustą i grzybami ,sałatki i kompot z suszu:)

Nominuję do zabawy (oczywiście nie ma żadnego przymusu, kolejność przypadkowa):



  1. http://parikla.blogspot.com
  2. http://swiatorliki.blogspot.com
  3. http://www.kosmetykiani.pl
  4. http://marthellye.blogspot.com
  5. http://kosmetycznepudelko.blogspot.com
  6. http://kosmetykofanki.blogspot.com
  7. http://rozetahandmade.blogspot.com
  8. http://karo-beauty.blogspot.com
  9. http://makijaz-na-kazda-kieszen.blogspot.com
  10. http://modicumfashion.blogspot.com
  11. http://cosmetics-my-live.blogspot.com
Moje pytania:

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
2. Jaką książkę możesz polecić na jesienny wieczór?
3. Jakiej muzyki ostatnio słuchasz (ulubiony kawałek)?
4. Co planujesz kupić swojemu chłopakowi/mężowi na gwiazdkę?
5. Jaki fajny serial ostatnio oglądałaś?
6. Jak długo prowadzisz bloga?
7. Wymień swój ulubiony kosmetyk do makijażu i do pielęgnacji ?
8. Jaką polską firmę kosmetyczną najbardziej lubisz, za co  i dlaczego?
9. Co byś chciała zrobić szalonego, gdybyś mogła lub miała więcej odwagi?
10. Jaki kosmetyk sprawiłabyś sobie na gwiazdkę?
11.Góry, morze, czy mazury? Ulubione miejsce w Polsce?


A teraz ostatnie zakupy z promocji w Rossmannie, miałam już ich nie pokazywać, ale do koszyka wpadło sporo kosmetyków, więc postanowiłam jednak, że dokończę ten cykl zakupowy.


Zacznę może od podkładów, tu kupiłam to co planowałam czyli:
  • Bourjois, Healthy Mix nr 52 Vanilla - mój ulubieniec, mam kolor 51 i dokupiłam 52 aby w razie co móc je mieszać. Mimo, że mam cerę mieszaną lubię go bo pięknie się stapia z cerą i ładnie się trzyma i nie przesusza cery.
  • L`Oreal, True Match Foundation Super Blendable 2N Vanillanie wiem dlaczego w niektórych Rossmannach w cenie regularnej kosztował 45 zł. a w niektórych ponad       60 zł.?  U mnie niestety cena standardowa była ta wyższa bo 58,99 zł. 
  • Bourjois, 123 Perfect Foundation 51 Light Vanilla - ten kiedyś miałam i bardzo go lubiłam, choć wiem że nie wszyscy go lubią, podkład skierowany do osób z cerą tłustą i mieszaną.
  • Maybelline, Fit Me Anti - Shine Stick - ten podkład  w sztyfcie wzięłam tak z ciekawości, ma fajną jedwabistą konsystencję, lekko się rozprowadza i  ma matowo-satynowe wykończenie, opinie o nim są różne.


Następne kosmetyki to pudry do twarzy:
  • Eveline Cosmetics, Ultratrwały Matujący Puder Face Sensation  nr 40 light , 8 g.- przyznam szczerze, że skusiło mnie jego eleganckie opakowanie idealne do torebki, do tego jest zabezpieczony przed otwieraniem.
  • Bell HYPOAllergenic,  Hypoalergiczny Puder Matujący No:1, 9 g - też ma ładne opakowanie z lusterkiem i słyszałam o nim dobre opinie, zobaczymy.

Kolejne kosmetyki to róże, tu planowałam tylko jeden, ale uległam zakupowej pokusie:


  • Lovely, Oh Oh Blusher - róż o którym słyszałam, że jest identyczny jak słynny róż z NARS, Orgasm. Ma piękny różowo-brzoskwiniowy kolor z delikatnym złotym połyskiem, niestety wydaje mi się, że jestem teraz na niego za blada, więc chyba poczeka do wiosny i lata.
  • Max Factor, Creme Puff Blush, 10 Nude Mauve - róż o którym myślałam już od dawna, mam kolor 15 z którego jestem bardzo zadowolona a ten wydał mi się idealny teraz do jasnej cery na zimę.
  • Lovely Tempting Cheeks, 12 g - ten wypiekany róż był spontanicznym zakupem i daje ładny delikatny kolor.


Od góry: Lovely, Oh Oh Blusher, Max Factor, Creme Puff Blush,10 Nude Mauve, Lovely Tempting Cheeks

I ostatnie produkty to:
  • ASTOR korektor Skin Match Protect Concealer 001 ivory - kolejny już u mnie korektor z tej serii, bardzo go lubię, bo jest dość lekki, ładnie rozświetla i ma miękki aplikator w formie gąbeczki.
  • Rimmel Stay Matte Primer, Baza matująca pod makijaż 3 w 1 - można jej używać samodzielnie, jako bazę pod makijaż lub jako wykończenie na makijaż - dodatkowa warstwa matująca. Ciekawa jestem jak się sprawdzi na makijaż, bo tak bazy jeszcze nie stosowałam.


Dajcie znać co jak tam Wasze zakupy i wszystkich chętnych zapraszam do zabawy w LBA i odpowiedzi na pytania w komentarzach.

Pozdrawiam:)

23 komentarze:

  1. Świetnie się coś nowego o Tobie dowiedzieć :)
    A co do zakupów to poszalałaś :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje kochana za nominacje odpowiem jak tylko będę miała troszkę czasu <3 True Match bardzo lubię ale rzeczywiście jego cena jest w każdym sklepie inna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje odpowiedzi, chętnie przeczytam☺. A z tym True Match to jestem trochę zła, że u mnie w Rossmannach jest po 60 a w innych po 45, do tego u mnie nie było żadnych nowości z Wibo czy Lirene.

      Usuń
  3. Też kupiłam Loreal True Match ;) U mnie w Rossmannie był normalnie za ok.45 właśnie, więc zapłaciłam 22 zł raptem, bardzo się cieszę, bo taniej się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ☺, w tej cenie naprawdę się opłacało nawet brać go w ciemno ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie, chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi ☺

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację :) Z racji, że ja się w takie zabawy nie bawię, odpowiem pokrótce tutaj, żeby nie było, że się nie wywiązałam :)

    1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
    Chciałam, żeby było tak inaczej. Zachęcająco :) A coś, co jest na każdą kieszeń, kusi :)
    2. Jaką książkę możesz polecić na jesienny wieczór?
    Samotność w sieci - Janusza Leona Wiśniewskiego. Dla mnie to absolutny ideał. Uwielbiam tą książkę i znam ją już chyba na pamięć :) Polecam z całego serca :)
    3. Jakiej muzyki ostatnio słuchasz (ulubiony kawałek)?
    Buka & Rahim ft. Natalia Nykiel - Obiecuje Ci - nie chce wyjść z mojej głowy ostatnio :)
    4. Co planujesz kupić swojemu chłopakowi/mężowi na gwiazdkę?
    Jego ulubione perfumy :) Bo ja też je bardzo lubię, więc to plus dla obojga :D
    5. Jaki fajny serial ostatnio oglądałaś?
    W sumie to wciągnęłam się ostatnio w nowy serial na HBO - Pakt. Trzyma w napięciu :) No i polubiłam Polsatowskie Skazane :)
    6. Jak długo prowadzisz bloga?
    W lutym będzie roczek :)
    7. Wymień swój ulubiony kosmetyk do makijażu i do pielęgnacji ?
    Wszystkie je kocham :) Ale nie ruszę się z domu bez szminki :)
    8. Jaką polską firmę kosmetyczną najbardziej lubisz, za co i dlaczego?
    My Secret - za paletki Natural Beauty :) Po prostu je uwielbiam :)
    9. Co byś chciała zrobić szalonego, gdybyś mogła lub miała więcej odwagi?
    Odwagę mam, sposobności nie ma :) Skoczyć ze spadochronem i na bungee :)
    10. Jaki kosmetyk sprawiłabyś sobie na gwiazdkę?
    Kolejną szminkę Bourjois Rouge Velvet - kupiłam jedną i się zakochałam :)
    11.Góry, morze, czy mazury? Ulubione miejsce w Polsce?
    Zdecydowanie góry. I Kraków. Miasto które kocham :)

    Mam nadzieję, że zostanie mi to uznane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedzi ☺ Też uwielbiam książkę Samotność w sieci i paletki My Secret ☺

      Usuń
  6. Kochana, dziękuję Ci bardzo za nominację, jednak dopiero co odpowiadałam na pytania, a nie chciałabym na blogu zanudzać czytelników swoim osobistym życiem :)
    Jednak jest mi bardzo miło :)
    A co do kosmetyków- True Match mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, zabawa nie jest przecież obowiązkowa. Cieszę się że True Match Ci się sprawdza, mam nadzieję że i mi będzie pasował ☺.

      Usuń
  7. Ładnie prezentuje się ten nagłówek, ale ja ustawiłabym go w opcji "zamiast tytułu i opisu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówki wyszły Ci pięknie jesteś bardzo zdolna☺. Super, że je zrobiłaś i pomagasz innym początkującym blogerkom. Na razie wolę zostawić tak jak jest aby było widać tytuł bloga.

      Usuń
  8. Te rossmanowskie promocje są uzalezniające, ja na święta robię nadziewane jajka i ciasto co roku inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyną rzeczą, którą chciałam zakupić na tej promocji był podkład z Dr Ireny Eris, ale w ŻADNYM Rossmannie nie było mojego koloru. Ehh, co za los :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam o tym podkładzie, ale różne skrajne opinie o nim słyszałam a jego cena bez promocji to ponad 80 zł więc na razie się wstrzymałam.

      Usuń
  10. Dziękuję kochana za nominację :) Postaram się odpowiedzieć na powyższe pytania :)
    Świetne zakupy. Ja miałam w planach dużo zakupić a wyszło jak wyszło czyli 1 lakier 1 puder i 1 korektor :) - szał :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje odpowiedzi, z ciekawością przeczytam i podziwiam, że umiałaś się powstrzymać przed dużymi zakupami ☺

      Usuń
  11. Super odpowiedzi :) Wśród kosmetyków które kupiłaś widzę kilka perełek :))

    OdpowiedzUsuń