sobota, 5 grudnia 2020

Podkład Smart Flawlles i puder transparentny Setting Translucent Powder marki NAM - recenzja.

Cześć,

Dziś przychodzę do Was z opinią na temat moich dwóch pierwszych kosmetyków marki NAM. Podkład Smart Flawlles i  sypki puder transparentny Setting Translucent Powder kupiłam z ciekawości, bo to nowa bardziej "profesjonalna" marka z rodziny Wibo. Byłam ciekawa, czy wyższa cena i estetyczny, elegancki wygląd opakowań, idą w parze z jakością. Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziły mi się te produkty, to zapraszam do dalszej części:).

Nam, podkład Smart Flawless, puder Setting Transllucent


PODKŁAD NAM Smart Flawless

OPIS PRODUCENTA:

Inteligentny podkład do twarzy nowej generacji z wyciągiem z trawy azjatyckiej. 16H trwałość potwierdzona badaniami. Ultraplastyczna, kremowa formuła doskonale wygładza skórę i kamufluje jej niedoskonałości. Dodatkowo natychmiastowo i długotrwale nawilża cerę pozostawiając ją cudownie miękka.  Można go budować, uzyskując krycie od średniego do pełnego. Odpowiedni do każdego rodzaju cery.

SKŁAD:
Aqua, Isododecane, Dimethicone, Talc, PEG-10 Dimethicone, Glycerin, Butylene Glycol, Triethylhexanoin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Disteardimonium Hectorite, Sodium Chloride, Maris Aqua, Glycine Soja Oil, Oryza Sativa Extract, Oryza Sativa Germ Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Ethylhexylglycerin, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Propylene Carbonate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Coco-Glucoside, Silica Dimethyl Silylate, Parfum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Triethoxycaprylylsilane, Alumina, Silica, [+/-]: CI 77891, CI 77492, CI 77499, CI 77491.
 
30 ml/ 49,99 zł

MOJA OPINIA:

Podkład kupiłam w odcieniu 04W - ALMOND. Jest to piękny, dość jasny kolor z żółtymi i lekko oliwkowymi tonami. Podkład zamknięty jest w estetycznej, szklanej buteleczce z wygodną pompką, ma delikatny pudrowy zapach.


Podkład łatwo się nakłada , ale trzeba pracować z nim szybko bo szybko zaczyna o zastygać. Podkład ładnie wtapia się w skórę dając efekt jej wygładzenia. Daje naturalne wykończenie i średnie krycie po pierwszej warstwie, które można budować. Przy drugiej warstwie staje się jednak trochę bardziej widoczny, ale jedna warstwa mi w zupełności wystarcza. Nie wchodzi w pory i nie ciemnieje. Daje jakby delikatny efekt napięcia skóry. Jego trwałość jest zadowalająca, przetrwał praktycznie cały dzień, może minimalnie się wytarł od noszenia maseczki. Jedyny zarzut jaki mam do niego to taki, że nie czuję obiecanego nawilżenia skóry. W okresie zimowym wolę podkłady bardziej nawilżające, bo moja skóra z mieszanej robi się bardziej sucha. Jednak nie zauważyłam też przesuszenia czy podkreślenia suchych skórek. Podkład świetnie się sprawdza z pudrem Nam. Uważam, że lepiej z nim nie używać zbyt mocno matujących pudrów, bo wtedy może zacząć wyglądać sucho.

Kolor podkładu Nam 04W - Almond jest  to coś pomiędzy dwoma kolorami podkładów z Eveline Wonder Match: 05 Light Porcellain i 15 Natural.



Od prawej: Nam 04W Allmond, Eveline 15 Natural, Eveline 05 Light Porcellain



PUDER Setting Transllucent

OPIS PRODUCENTA:

Transparentny puder do twarzy o wysokim stopniu mikronizacji, dający lekkie matowe wykończenie. Wzbogacony kompleksem bestFILTERneeded  z efektem Photoshop. Zawiera algę śnieżną.

SKŁAD:
Ingredients: Talc, Mica, Magnesium Stearate, Boron Nitride, Lauroyl Lysine, Maltodextrin, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Hexylene Glycol, Polymethylsilsesquioxane, Aqua, Silica, Coenochloris Signiensis Extract, Lecithin, Gold, Hydrolyzed Wheat Protein, CI 77492, CI 77491.

8g / cena 36,99 zł.


MOJA OPINIA:

Puder ma ładne, eleganckie opakowanie z otwieraną klapką z lusterkiem i dobrej jakości miekką gąbeczką. Jedyny minus to taki, że sitko nie jest zamykane i przed rozsypaniem wewnątrz opakowania chroni jedynie dołączona gąbeczka. Przez co nie jest to puder, który można zabrać ze sobą do torebki. Puder ten ma też dość mocny zapach, choć jest ładny może jednak niektórym przeszkadzać. Puder ma jasny lekko beżowy odcień, który nie wpływa na kolor podkładu.  Jest bardzo drobno zmielony, jedwabisty i gładki. Pięknie wygładza, bluruje skórę i nie wygląda ciężko ani sucho. Ma lekkie matowe wykończenie, takie jak lubię, nie dające płaskiego matu a wyglądające lekko i świeżo. Świetnie stapia się z podkładem i nie osadza się na twarzy. Wypróbowałam go kilka razy pod oczami i też daje radę. Myślę, że na młodszej skórze może się sprawdzić nawet pod oczy. Ja mam już bardziej dojrzałą skórę i jestem bardziej wybredna jeśli chodzi o puder na tą okolicę. Puder idealnie się sprawdza z podkładem NAM i utrzymuje z tym podkładem mat dobre 8 godzin. Jednak z innymi podkładami nie jest już tak dobrze matujący i wymaga poprawek w ciągu dnia.


Podsumowując, oba kosmetyki mi się sprawdziły, szczególnie jak używałam ich razem. Podkład lubię za ładne wykończenie, przyzwoite krycie i długie utrzymywanie. Sprawdzi się dobrze na cerach  mieszanych, nawet może tłustych, dla cer suchych może być za mało nawilżający. Dla mnie będzie to podkład na większe wyjścia. Puder jest idealny na co dzień, daje piękny blur i nie odznacza się na skórze.  Świetnie może  się sprawdzić dla osób z cerą suchą, normalną i mieszaną oraz bardziej dojrzałą. Może nie poradzić sobie z cerą tłustą i  przy mocniej nawilżającym podkładzie trzeba  go dołożyć w ciągu dnia. Mimo małych minusów jestem zadowolona z zakupu i zachęcona do wypróbowania innych kosmetyków NAM.

Dajcie znać czy znacie już te produkty i jak u Was się sprawdziły.


3 komentarze:

  1. Różne opinie słyszałam, raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podklad mam i bardzo lubię.sprawdza sięna mojej suchej cerze. Zaciekawiłaś mnie natomiast pudrem. Opakowanie z tego co widzę jest takie samo jak pudru Tarte Shape Tape a brak zatyczki do sitka trochę mnie u niego denerwuje jednak efekt jaki opisałaś jest na tyle ciekawy, że przy najbliższych zakupach w Rossmann skusze się na niego 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Podklad mam i bardzo lubię.sprawdza sięna mojej suchej cerze. Zaciekawiłaś mnie natomiast pudrem. Opakowanie z tego co widzę jest takie samo jak pudru Tarte Shape Tape a brak zatyczki do sitka trochę mnie u niego denerwuje jednak efekt jaki opisałaś jest na tyle ciekawy, że przy najbliższych zakupach w Rossmann skusze się na niego 😀

    OdpowiedzUsuń