niedziela, 25 marca 2018

AFFECT Mineral Powder Matt & Cover MD-0001. Czy to idealny puder pod oczy?

Cześć!

Z wiekiem moja skóra pod oczami robi się coraz bardziej wymagająca. Zauważyłam, że mocne gruntowanie korektora pod okiem mi nie służy, a zmarszczki coraz bardziej się uwidaczniają. Dlatego od jakiegoś czasu szukałam pudru, który nie przesuszy mi tej delikatnej okolicy. Gdy się dowiedziałam, że znana i utalentowana wizażystka Karolina Matraszek ostatnio zaprojektowała dwa mineralne pudry Affect Mineral Powder Matt&Cover MD-0001 oraz MD-0002, które mają idealnie sprawdzać się do cery suchej, dojrzałej, a nawet przy bardzo wrażliwej skórze, pomyślałam że może taki puder idealnie sprawdzi się u mnie pod oczy. Kupiłam jaśniejszy odcień MD-0001 i przychodzę podzielić się z Wami moją opinią o tym produkcie, jeśli jesteście ciekawi jak mi się sprawdził to zapraszam do dalszej części:)


OPIS PRODUCENTA:

Puder mineralny z serii Created by Karolina Matraszek, świetnie sprawdzi się do cery dojrzałej i suchej. Kosmetyk, który gruntuje podkład delikatnie matując. Perfekcyjny do stosowania pod oczami, nie zbiera się w załamaniach skóry. 
Kosmetyk idealny dla każdego rodzaju skóry, idealnie się stapia, gruntuje nie dając efektu maski. Zawarty w składzie olej kakaowy oraz ekstrakt z zielonej herbaty zapewnia komfort po nałożeniu kosmetyku, regeneruje, oraz zapobiega wysuszaniu. Puder delikatnie matuje skórę i sprawia, że wygląda ona promiennie i zdrowo.


SKŁAD: Talc, Mica, Titanium Dioxide, Kaolin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Ethylhexyl Hydroxystearate, Paraffinum Liquidum, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Butylparaben (and) Ethylparaben (and) Propylparaben, Camelia Sinensis Leef Mineral Oil Extract, Theobroma Cacao ( Cocoa), Seed Mineral Oil Extract, Pearl Powder, Parfum (Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Lilial, Lyral, Alpha-isomethyl ionone) Caprylic/Capric Triglyceride, Serica Powder, Dimethicone, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Silica Dimethyl Silylate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Polymethylsilsesquioxane, HDI/Trimethylol Hexyllactone, Crosspolymer, Zinc Stearate, C.I. 77491, C.I. 77492, C.I. 77499, Alumina, Magnesium Oxide


MOJA OPINIA:

Puder można zakupić w dedykowanym opakowaniu lub jako wkład zapasowy, co jest świetnym i wygodnym rozwiązaniem. Puder ma skromne plastikowe opakowanie otwierane na zatrzask, trochę przypomina opakowania z My Secret. Jednak rozumiem, że marka Affect produkuje kosmetyki skierowane do wizażystów i mają one mieć właśnie lekkie i poręczne opakowania. Mamy tu 10 gram produktu ważnego 24 miesiące od otwarcia (cena ok 39 zł). Pierwsze co przyciąga uwagę to piękne, sweterkowe tłoczenie. Wygląda naprawdę uroczo i aż szkoda go używać ;). Puder jest bezzapachowy dzięki czemu nie podrażnia  delikatnej skóry wokół oczu. Jest bardzo jedwabisty i drobno zmielony. Ma bardzo delikatne i subtelnie wpadające w mat wykończenie. Ma jasny lekko żółty kolor, który pięknie stapia się ze skórą dopasowując się do niej kolorem. 


Karolina Matraszek chciała stworzyć puder praktycznie niewidoczny na skórze, który będzie gruntować podkład i korektor. Muszę przyznać, że wykonała kawał dobrej roboty! Ten  puder pod oczami wygląda świetnie, nie przesusza skóry, nie podkreśla zmarszczek a jednocześnie bardzo dobrze gruntuje każdy korektor, dzięki czemu skóra wygląda pięknie cały dzień. Puder nie wchodzi w zmarszczki i nie ciemnieje w ciągu dnia, a skóra wygląda na delikatnie rozświetloną. Do nakładania tego pudru idealnie mi się sprawdza  delikatny  i mięciutki pędzel Glam Brush T110. Teraz wiem, że nie przesadzam z pudrem i nie przesuszam mojej skóry pod oczami.


Przed przypudrowaniem okolicy pod okiem i po przypudrowaniu. 

Podsumowując muszę stwierdzić, że jestem zachwycona tym pudrem. Moja skóra pod oczami wygląda młodziej i nie jest przesuszona. Mogę go śmiało polecić wszystkim, którzy szukają czegoś delikatnego  niezbyt mocno matującego. Świetnie też się sprawdzi dla osób  dojrzałych i z suchą cerą na całą twarz.

Dajcie znać jakich Wy używacie pudrów pod oczy. Czy znacie już puder mineralny od Affect i co o nim sadzicie?


PS. Wpadnijcie też na Instagram @amaliowo_kolorowo, staram się tam być codziennie!

2 komentarze:

  1. ma 36 lat i kombinowanie z pudrem pod oczy to moja specjalność. 99.9% sie u mnie nie sprawdza. ale polecam gorąco dwa pudry typowo pod oczy - jeden z Becca a drugi Laura Mercier. super! i bananowy sypki od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie mam ten z Wibo, ale z sypkich pod oko wolę Provoke Dr Irena Eris i myślę by kupić Laure Mercier. Jednak ten z Affect jest obecnie moim nr 1 :)

      Usuń