poniedziałek, 18 maja 2020

Catrice paleta cieni PRO NEXT GEN NUDES - recenzja.


Cześć,

Ostatnio przybyło mi kilka nowych palet, które chciałabym Wam pokazać. Zacznę może od jednej z bardziej zaskakujących nowości czyli nowej palety Catrice Pro Next Gen Nudes w kolorze 010 Courage Is Beauty. Jeśli jesteście ciekawi co mnie w niej zaskoczyło i czy warto ją kupić, to zapraszam:).


OPIS PRODUKTU:

Luksusowa paleta cieni do powiek Catrice Pro w wysokiej jakości opakowaniach papierowych gwarantuje „pro-podobny” wygląd! Paleta premium przekonuje 14 mocno napigmentowanymi cieniami do powiek. Różowe, nagie kolory z palety Nudes Next-Gen to od metalicznie połyskujących do matowych, tworząc nieskończony wygląd.


MOJA OPINIA:

Paleta ma bardzo ładne kartonowe opakowanie z lusterkiem zamykane na magnes. Szata graficzna i  zawartość robi bardzo dobre wrażenie. Paleta zawiera 14 cieni po 0,75 g. z czego każdy znajduje się w oddzielnej przegródce i ma swoją nazwę. 




Kolory cieni, górny rząd:
  • BASIC - jasny matowy beż
  • SUBTLE - matowa kawa z mlekiem
  • VISION - satynowy szampański ze srebnymi drobinkami
  • LOVE- matowy przybrudzony ciemniejszy róż
  • MASTERPIECE - metaliczny miedziany z opalizującymi na zielono i różowo drobinkami
  • PROVOCATIVE - perłowe chłodny brąz z domieszką różu i srebra
  • CLASSY- matowy ciepły brąz

swatche

Kolory cieni, dolny rząd:
  • BEAUTY - matowy jasnybrąz z domieszką różu
  • PASSIONATE - perłowy róż z domieszką brązu
  • NOBLE- jasna matowa brzoskwinka
  • BOLD - metaliczne złoto z białymi opalizującymi na zielono i różowo drobinkami
  • DRAMATIC - perłowy rosegold
  • INSTINCT- matowy chłodny jasny brąz
  • BRAVE - matowy ciemny chłodny brąz

swatche

W palecie mamy osiem matów i sześć odcieni o perłowym, metalicznym lub satynowym wykończeniu. Dwa kolory z dodatkiem białych opalizujących plamek mają mocniejszy bardziej  metaliczny blask. Jeśli chodzi o pigmentację matowych cieni to jest ona wyważona, wygodna do codziennych szybkich makijaży. Nie zrobimy sobie mocnej plamy koloru, ale jest wystarczająco mocna i widoczna, można ją budować.  Cienie matowe są przyjemne w dotyku, jedynie cień BRAVE jest bardziej suchy.  Cienie ładnie i bez problemu się nakładają i blendują, nie robią prześwitów czy plam. Wyjątkiem jest najciemniejszy i  ten w odczuciu najbardziej suchy cień BRAVE, potrafi  on robić plamy więc trzeba z nim uważać i delikatnie  nakładać i blendować. Cienie błyszczące  są miękkie lekko mokre, mają ładny  dość mocny połysk, a nałożone na bazę dają jeszcze mocniejszy blask. Dobrze się nakładają zarówno palcem jak i pędzlem.



Podsumowując jestem mile zaskoczona jakością i pigmentacją tych cieni. Wcześniej palety i cienie Catrice nie wzbudzały mojego zainteresowania, jednak paletami z serii PRO warto się zainteresować. Z paletą pracuje się łatwo, szybko i przyjemnie, kolory są ładnie skomponowane i można dzięki nim wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy. Poniżej przykład makijażu wykonanego tą paletą.

makijaż

Paleta świetnie się sprawdzi dla osób początkujących z makijażem, a także dla tych bardziej zaawansowanych. Cienie nałożone na bazę trzymają się bez problemu ok 7-8 godz. Koszt palety to ok 38 - 44 zł w zależności od drogerii, pojemność 10,6 g.

Dajcie znać czy już znacie te nowe palety z serii Pro i jakie są Wasze wrażenia?



6 komentarzy:

  1. Makijaż piękny :) jakoś mi nie po drodze z tą marką, a już z jej cieniami szczególnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie było po drodze:). Właściwie to kupiłam ją trochę przypadkiem, miałam kod na 50 zł na ezebra i wrzuciłam do koszyka paletkę Eveline, a że zostało mi trochę to odrzuciłam tą tak z ciekawości, bo bardzo dawno nie miałam cieni z Catrice.

      Usuń
  2. Piękne kolory, uwielbiam takie roziskrzone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń